When things got hard, You kept me strong!

jaha, onsdag. jag börjar jobbade kl 15, har precis skjutsat mamma till jobbet så jag har bilen sen när jag ska jobba n shiet. 

Annars då, ja det är väldigt mycket ner just nu!
jag mår inte så bra som jag vill, som jag utger mig för att göra, alla säger att jag är så positiv, så glad och sjoblabla.. Men innerst inne är jag fan inte så glad, mina tankar och funderingar och allt börjar komma ikapp och jag förvirrar mig själv, ena stunden är jag pirrigt glad, andra stunden är jag fruktansvärt nedstämd. 
Jag orkar inte med mig själv ibland.. 
Och i två dagar nu har min aptit drabbats, jag är hungrig, men när jag väl äter så smakar allt helvete eller ingenting och jag mår illa och bara nej fyfan. Min aptit och jag har ju förfan alltid gått hand i hand?!!!

jaja, nogwhinat om mig själv nu. behövde bara skriva av mig lite, och igår fick min kära syster sitta och lyssna på mig och mina problem.
älskade syster <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0