Told you so wrong

I helgen har jag varit ledig, så det vart två nätter i stugan, på lördagen åkte jag in tidigt till stan för jag skulle få healing av underbara Benny och hans fru Marie, det var verkligen behövligt. 
Sen åkte jag ut till stugan igen för lite naturnära mys.
På kvällen så åkte vi ut till Silfhytteå, otroligt fint! jag blir alltid så facinerad när jag ser gamla saker som är bevarade, jag blir så.. ja vad blir jag, imponerad tror jag är rätta ordet. 

På söndagen så åkte vi hem tidigt igen, för då hade vi terminsavslutning för cirklarna, lekte lite med andebarn, hade lite trummeditationsaktigt och sen käkade vi smörgåstårta och pratade en massa. 


Igår så var det toklugnt, låg ute på altanen och löste korsord och bara njöt av livet, sen jobbade jag en snabbis på eftermiddagen. 

Idag så blir det också lite jobb, dock bara två timmar, det är alldeles lagom det ;) haha.
Sen ikväll ska vi ha möte med Ung Vänster, starta upp Hedemora/avesta gruppen och planera lite vad vi ska göra framöver :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0