ordvitslowe

idag har jag jobbat, det gick brabra, skönt när det är lugnt sista timmen så man hinner stänga i lugn och ro.

På kvällen så hörde älskade Lowe av sig och sa att han var hemma i Säter, så jag tog mammas bil och drog dit.
Jag verkligen älskar att bara ligga bredvid honom i sängen och prata skit mixat med allvar, jag älskar att bara sitta och titta på honom när han sitter och pillar med småsaker. Ah, Jag älskar också att jag har körkort som gör det möjligt för mig att åka till alla mina vänner när jag känner för det!

Jag känner mig alltid så lugn när jag är med Lowe, han är lite som ett knark ^^ hahah, skämt å sido, just nu känner jag mig bara lite bortskämd över att ha så fina vänner :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0