men fittdjävel!

fyfan, jag har slutat med ppiller nu för att det inte är någon mening längre eftersom jag inte knullar sådär överdrivet mycket eller ens har en partner, iaf så jag har slutat med det nu.
och nu har jag mens varannan vecka. seriöst, varannan vecka!!
och det är då Fan helt omöjligt att få tag på ungdomsmottagning, det failar varje gång jag försöker. senast fick jag höra att jag skulle ringa tillbaka på torsdag, det är imorgon alltså.
och vad ser jag i mina vita trosor idag? jo är det inte lite mens tro?! T____T jag blir så förbannad!

får jag inget svar imorgon så ringer jag fan till vårdcentralen och grinar, jag pallar inte med att ha oregelbunden mens, och fan inte såhär ofta!
Jag lär börja käka ppiller igen, detta mensiga liv är jag inte värd! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0