Make a deal with god

Igår var det en chilldag, jag städade ute på altanen och sen la jag mig och sov en stund ute, med regnet som smattrade stundvis på taket och allt var så djävla mysigt! :D
sen vaknade jag väl till liv på kvällen igen och då ringde Lowe, så han kom hit en stund, vi snackade en massa och kollade på roliga klipp på Youtube och hade roligt ^^

Min mage är inte min vän längre, igår hade jag jätteont, sen gick det över lite, inatt vaknade jag och hade så fruktansvärt ont i magen, men det hände inget när jag försökte bajsa, och sen imorse vaknade jag med ont i magen. Nu känns det lite bättre, men smärtan kommer och går och jag litar inte alls på den!
Jag hatar att vara osams med magen, mår inte magen bra så drabbas ju allt annat också, skitmage T__T
Idag blir det att jobba lite, behöver jag säga att jag inte vill? Menmen, you gotta do, what you gotta do!

Imorgon ska jag iaf få healing, det ska bli nice!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0