Like a holiday

I fredags var det heldagsjobb som stog på schemat, det var riktigt varmt och det var löning. 
behöver jag nämna att det var riktigt hektiskt på fiket? men vi klarade oss igenom det med nöd och näppe ^^
Jobbade i lördags också, det var rätt så lugnt så man slet ju inte ut sig totalt som tur var.

I lördagskväll umgicks jag med Emil och sen på senkvällen så drog jag iväg på grillfest, sjukt mysig kväll!
Lägereld, massa glada folk, skapa nya kontakter och så spelades det gitarr. Så jag hoppas att det kommer bli fler av dessa kvällar nu över sommaren :)
Igår vare söndag, jag gjorde lite saker i trädgården, jag blir så glad när det blir fint. The sky is the limit när man håller på i en trädgård, det gäller bara att man har fantasi och ork :p
På kvällen drog jag hem till teddie för lite film, jag har nu alltså sett filmen scarface för första gången, den har totalt undgått mig, men nu har jag sett den iaf, den var väl helt okej, inte så bra som alla framställer den.


Idag blir det att klippa mig och sen jobba 12-19. imorgon däremot, då är jag ledig! woho!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0