den inre apan dansar otakt

Första maj idag då!
Igår hände inget speciellt, vi grillade och sen spelade vi lite kort. Sen vart jag helt slut och magen var inte på min sida så jag gick och la mig riktigt tidigt, sen ringde bolin och väckte mig och ville ha skjuts, självklart ställde jag upp :D Kul att köra bil jue ^^

Helgen bestog av helgkurs i medial och personlig utveckling, kanonkul och syrran var med också.
min lilla häxsyster, nu är bandet mellan oss ännu tajtare om det ens är möjligt. 
Anna-karin sa att nästa helgkurs ska jag upp för halvmålskort (ett steg i att bli diplomerat medium)
Jag vet inte riktigt hur jag känner för det, vill jag bli diplomerad? Jag har ju inte ens tänk att arbete som medium, men jag kanske ska göra det iaf bara för att, kanske kan vara bra att ha? vad vet jag, lång tid tills dess så jag hinner ju tänka och fnurla, jag kommer ju fortsätta gå i cirkel iaf för att utvecklas, så vi får se hure går och hur jag tänker göra.


Idag så har jag städ och tvätt dag, iaf tvättdag! man känner tvånget att tvätta när man börjar använda reservstrumpor och underkläder :D
Johanna skulle komma hit sen iaf och umgås lite :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0