cameljacket

nu har jag inte bloggat på ett tag och fått stränga order av min far att blogga.. :p
veckan som gått har väl inte varit så spännande, det har varit en massa jobb bara och jag har känt mig otroligt sliten i både kropp och sinne. 


Helgen däremot har varit rolig!
i Fredags så var jag hem till Teddie, umgicks och hade oss. mycket trevligt, det är så roligt att lära känna nya människor, och få ta del av deras historia och upplevelser. Jag följde med honom till krogen sen och där träffade jag älskade Filip också, alltid lika mysigt att träffa honom. Kom väl hem runt kl 3 på natten, dagen efter skulle jag jobba och jag försov mig och vaknade en halvtimme innan jag började, inte direkt den starten jag hade förväntat mig, men det gick bra! dock var jag väldigt trött hela dagen. 
Igår kväll så skjutsade jag Emil på fest, och där fick jag reda på att Nina satt och tryckte, så jag drog med upp istället för att åka hem. Fan vad jag älskar att umgås med folk! 


Idag har jag varit i Avesta hos Camilla, vi drog ut till Holmen och hade lite picnic. Underbart mysigt, synd att det blåse lite bara, annars hade det varit helt perfekt! 
Det är så jävla underbart att ha körkort!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0