Allt ordnar sig med lite socker på

Idag har det varit riktigt sommarväder! hur härligt som helst, dock jobbade jag ju lite över dagen, men jag satte mig på en filt på kvällen ute i solen med en tallrik glass, vindruvor och kiwi. Underbart vardagslyx :)
Sen kikade martin och teddie förbi sådär helt spontant, eller ja, jag fick ett mess innan så jag hann springa och klä på mig tack och lov :D
Men det var trevligt med lite sällskap en snabbis :)


Imorgon blir det långpass, 9.30 - 16. Det är fredag, det är löning OCH det kommer säkert vara lika bra väder som det var idag. Allt detta i en kombo kommer resultera med att vi kommer få slita rööööövarna av oss över lunchen.
Gäller att dricka en massa vatten så man inte tuppar av :p

Sen på lördag blir det samma visa igen, fast 10-16. men ah, man får se det så att man har kvällarna tillgodo och det blir lite caaaaaash!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0