Öiiirebriooo

I tisdags så var vi ut till långshyttan till jonsboskolan med Ung vänster!
trevligt trevligt, maggan var så duktig på debatten så.

sen på eftermiddagen drog jag till Örebro för att hänga med Mathilda, det regnade när jag kom dit så vi satt bara inne och chillade på tisdagskvällen.

Igår så var det sveriges nationaldag, det firade vi genom att gå ut på lite sightseeing i den vackra staden.
Det var jättefint väder, solen sken och det lite lagomt.
Först var vi till slottet och kikade lite, tyvärr fanns det ingen guidad tur så vi fick gå på det man kunde..
Vi gick till någon park där det var asmycket folk och sen gick vi in i stan och käkade lite focaccia.
Helt underbar dag, jag vart kär i Örebro!! dit skulle jag kunna flytta foe shoe!
Dock lite mycket schtekare för min smak, men man får se förbi dom! :p


Idag blir det att jobba! kör dubbelt, först fiket och sen ikväll städa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0