I'll be perfect from now on

igår köpte jag mig en ny mobil, jag tappade min gamla älskade hazel på toagolvet på jobbet så hela skärmen sprack. (RIP beloved cellphone) så ja, jag köpte mig en sån där nedrans smartphone, en samsung galaxy S2, helt okej. dock så är jag lite emot den, för många funktioner och allt sånt, men man lär sig väl tillslut -_-

Vaknade idag med huvudvärk, näsmigrän och bara allmänt less. 
Det här är en såndär dag då jag bara vill lägga mig och sova igen, med gråten i halsen.
Hade jag haft någon psykisk ohälsa hade jag kunnat acceptera det bättre, att såna här dagar kommer.
Men nu anser jag mig själv som relativt frisk där uppe, och denna plötsliga ensamhetskänsla och nedstämdhet är jävligt ovälkommen i mitt liv!
Jag vill inte bara kura ihop mig i ett hörn och gråta, jag vill vara positiv och ha visioner som bringar lycka i mina tankar. 
Och hur ska man kunna skilja på magkänsla och huvudkänsla när det kommer till vissa saker?!
Jag vill kunna sätta mina tankar på standby och bara vara robot vissa dagar, det skulle vara bra jävla skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0