fading star

varit en bra vecka, har jobbat och hållt mig sysselsatt.

blir inte så mycket att blogga om i veckorna så pappa klagar ^^
eller fast justja!

Jag var ju upp till tällberg onsdag - torsdag på konferens, handlade om ungdomsarbetslöshet och faktorer runt om detta och vad man kan göra åt problemen. det var några riktigt intressanta föreläsningar och disskutioner och sådant runt om, kände att jag iaf kunde bidra med lite saker. Isabel är verkligen en klippa i mitt liv!

I lördags så var jocke här i princip hela dagen och umgicks, vi skrattade mycket och pratade mycket allvar.
Sen igår var jag iväg på säkerhetsworkshop i borlänge inför seasidefestivalen, kul men inte så mycket nytt, var lite samma som vi genomgick på arrangörskursen, men det är bra att färska upp minnet! :D
Idag äre måndag, det är ledig dag idag, jag ska ringa till vuxenpsyk och prata lite och sen på eftermiddagen ska jag till ungdomsmottagningen för att införskaffa mig lite ppiller igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0