attentionwhore-sara!

en grej som förbryllar mig fast samtidigt gläds mig är att jag rasar i vikt, utan att jag försöker, har lagt om kost eller någonting (och ja, jag äter precis som vanligt, inge mer eller mindre)
och jag inte bara ser på vågen utan folk säger det till mig och mina kläder, framför allt byxor är för stora och sitter inte lika tajt längre. 
I måndags när jag kom till jobbet utbrast min chef "men..! nu har du väl gått ner i vikt?! man ser det verkligen runt om här *gestikulerar runt mage och kärlekshandtag*"
vägde mig nyss efter morgonskiten, 59,6 kg. what's up with that, minns inte ens när jag vägde så lite sist.



Igår fick jag ett samtal från en gubbe som jobbar med ett projekt som heter Tre M, vi träffades uppe i tällberg på konferensen jag var upp på med Isabel. Han ville att jag skulle sitta med i deras styrgrupp som har möten 2 gånger per termin. Antar att jag måste ha snackat rätt bra där uppe eftersom de Ringer och vill ha med mig! :D
självklart så tackade jag Ja och nu väntar jag verkligen med spänning inför hösten :)
En till kille från Hedemora skulle vara med också, en rullstolsbunden. Så roligt, jag är så förväntansfull så det bara skriker om det :D:D:D:D De ville ha mig med pga mina erfarenheter, vi får väl se vad de menar med det. Jag själv tycker inte att min resa är så värst spektakulär, menmen.. 

Lite lätt information
http://www.tre-m.se/sv/om-tre-m.html

En mer ingående information
http://www.esf.se/sv/Projektbank/Behallare-for-projekt/Smaland-och-Oarna/Tre-M---matchning-motor-maklare/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0