ojdå

nu har det visst gått 4 veckor sen jag bloggade sist. oops :p

har väl inte hänt så värst mycket, jag har jobbat och nu de senaste två veckorna har jag varit jävligt sjuk.
haft en förkylning från helvetet! och till och med hostat så djävligt att jag har haft sönder ryggen.
ska till en kiropraktor imorgon. så vi får se om hon kan fixa till det :)

jag var upp på peace and love också på onsdagen för att se dropkick, djävligt bra band det där!
dock slår festivalspelningen Inte stockholmspelningen jag såg med dom förra året. 
Men det är DKM, i love em!

På torsdag ska jag och syrran hem till nina och tom och jobba medialt, syrran är skitnervös.
Jag fick det till mig nyss när jag duschade att jag skulle dit med syrran, så det var bara att ringa och styra upp det. 

Nu ska jag ta tillvara på sista halvtimmen i frihet innan jag ska iväg och jobba

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0