death valley queen

Idag är det söndag. 
Hela nästa vecka är jag ledig ifrån fiket! göttans, jag hoppas på uppehållsväder så jag och emil kan dra iväg och aktivera oss lite!  vill upp till njupeskär och så vill jag ner till eskilstuna till parkens zoo och kika på alla söta djur!


Igår var jag ute hela dagen, först plockade jag lite hallon med Lisa och sen satt jag hos grannen och chillade. 
Inte tänkte jag väl på att smörja in mig med spf så nu sitter jag och är helt sönderbränd. ännu en gång.
det är ett mirakel om jag inte får någon form av hudcancer när jag blir äldre! :p


Idag hade jag väl tänkt att kanske tvätta och städa lite, och sen ikväll ta tag i mitt jävla städjobb.
gubbarna behöver ju få det lite städat och jag behöver få lite cash..
Nästa månad blir inte bra, har ju varit massa sjuk så lönen kommer ju inte bli direkt skitfet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0