YEEEEEEEEEEEEEES!!!

Igår jävlaranamma fick jag mitt körkort! 
Körningen gick helt klockrent, han man körde upp med sa att det kändes som om jag hade haft körkort förut. 
Jag är så stolt att jag äntligen klarade det!

På morgonen så var jag nervös som fan, plus att jag har mens och lyssnade på en låt så när jag duschade så bröt jag ihop totalt! stog och grät som ett barn!
Började tänka på Marko.
När jag och pappa åkte till falun på tisdagen för att göra teoriprovet så började vi prata om Marko, lite minnen, och jag kämpade som fan för att inte gråta, dels av saknad och dels av att jag älskar min kära pappa så otroligt mycket och han förlorade ju sin bästa vän. Som han sa "han saknas mig", då höll jag på att bryta ihop! 
Man borde få gå kurs i hur man bearbetar sorg.. 
Igår så ville jag inget annat än att ringa till Marko och jubla, lika mycket som jag ville ringa till mormor.. 
Jävla människor att lämna en!


Igår iaf.. då jobbade jag lite och sen efter jobbet så åkte jag ut till garpenberg för att plocka upp lite tjejer från fritidsgården, resten åkte med bobbo och johanna i minibussar, sen åkte vi ut till vikmanshyttan och körde gocart! FAN VAD KUL DET VAR :D:D:D


Idag blir det att jobba och sen hela helgen är det kurs, medial och personlig utveckling. 
Syrran ska också gå, så det ska bli spännande och få en häxsyster som man kan exprimentera lite med ;)  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0