Men jag kan inte dansa, jag kan inte dansa så fint som du!

Ojojoj! nu har jag sådär mycket bollar i luften igen.
Imorgon kommer bli en totalt fullspäckad dag!

Isabel ringde nyss och frågade om jag hade tid att träffa lite politiker imorgon för att snacka om UGA, planen är att övertala politikerna till att UGA ska bli en verksamhet istället för ett projekt, så Arbetsförmedlingen och socialen kommer att vara där, samt projektledaren Karin från Region Dalarna (det var Karin som frågat Isabel om jag kunde ställa upp och följa med på mötet imorgon) Så upptagen tjej som jag är så har jag bara ca 15 minuter jag kan lägga undan till deras möte innan jag måste dra vidare. Så jävla viktig jag känner mig ibland alltså, helt sjukt :D

Så imorgon kommer vara riktigt fullspäckad med aktiviteter

8.30 har jag körlektion
10.00 börjar jag jobba
12.00 slutar jag och ska luncha med Isabel
12.50 ska jag befinna mig vid tjädernhuset för att träffa Karin
13.00 börjar mötet med kommunpolitikerna
13.30 lär jag Senast vara ifrån hedemora och då har jag ca en timme på mig att fixa smink och hår i bilen
14.30 Måste jag vara i falun


Ojojoj, och snart lär jag sova min skönhetssömn och upp tidigt för att hinna skita ur mig ett riktigt jävla lass så jag inte blir bajsnödig under dagen, för det har jag Fan inte tid med! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0