We're all gonna die, so let's get high!

idag vart det en tripp till avesta, sen hem till farmor, om jag är snäll så ska jag eventuellt få en slant när jag ska ner till karlshamn till sara. helt sjukt hur långt bort det ligger! kollade på eniro idag, ligger ju förfan vid havet nästan nere vid skåne ^^ men jag ser fram emot det, blir det av så blir augusti den bästa månaden den här sommaren, först sonisphere och sen komma hemifrån några dagar och umgås med sara och nytt folk och vara full! precis så som sommaren ska vara helt enkelt. :) sen ska jag försöka få lite sponsring av pappa (A)
ikväll blir det några öl äre tänkt, har redan tagit en när jag städade köket. gott skit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0