You've got your big G's, I've got my hash pipe.

sov lite extra idag eftersom jag har media hela dagen och kan lika gärna missa en timme enligt mig, och för att kompensera den timmen, eftersom jag sällan jobbar på torsdagar eftersom ALLA JÄVLAR ska sitta vid datorer dvs, PC (och jag vägrar sitta med Mac, iaf när jag ska jobba PS) så jag tar med min egna dator så jag kan sitta i ett rum och jobba. så kanske jag kommer kunna göra något iaf :)
min egna musik och min egna dator med ps, kan inte blir bättre ^^ eller jo, cola också. får köpa det i skolan sen när jag tänker sätta igång ^^
och johanna..! HIT MED MIN LAPTOPVÄSKA  T__T

vart ingen kärringgympa igår heller, för mamma hade stupat i backen ner till hennes jobb så hon hade ont i ryggen, så imorgon blir det iaf att simma med emma, skaru joina johanna? bättre att fråga i bloggen än att ringa ;) billigare :D
och en rolig sak, two and a half men ^^ jag är som alan, snål och moochar som fan på johanna, såsom alan moochar på charlie, men hon älskar mig ändå ^^ twihi :p

ja nu ska jag väl göra klart det sista, dvs torka mig (jag vet att ni älskar dom här detaljerna, speciell du emma;) )
sen göra lite frulle och packa ner, och sen dra mig åt bussen :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

tulåt ;) nej jag ska jobba imorgon så jag pallar inte att stressa till avesta först osv.. och den där liknelsen med alan var fan klockren, så jävla sant ju :D

2009-03-12 @ 09:45:28
URL: http://maoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0