when they finally made her...

igår var helt okej, en lektion bara som vanligt på tisdagar om jag inte sätter mig och jobbar i PS, men anyways.
drog hem tidigt och la mig och sov lite, hade ett sånt jävla sockersug igår också och det fortsätter idag, så idag i skolan kommer jag fan sitta och muncha godis kan jag lova! :p
på naturen så kollade vi Ph-värdet på olika snö, eller ja, snö från olika platser iaf ^^
det var faktiskt helt okej roligt.

nu sitter jag och spammar crash test dummies - mmm mmm mmm  mmm.
den är så himla bra! sången, musiken, texten, Allt sätter sig i hjärnan på mig!
såna låtar gillar vi :)
jag orkar inte riktigt göra mig iordning idag heller, för eftersom det bara är en massa plugg så orkar jag inte vara helsnygg :p
så det är mjukisbraller, stor tshirt, plattat hår - luggen bakåtspänt (för den är förjävla lång nu, inte roligt...) och sen bara mascara.
nu ska jag väl göra lite frulle, bajsa, sen tralla iväg till skolan :) eller ja, bussen iaf ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0