We don't care what they say about us?...

halvdeppig natt inatt, men jag är så otroligt kunglig att fejka att det inte sårar och vidare. (iaf över inet) men jag är glad att saker vart sagda och han kunde prata ur sig, även om det inte var saker jag ville höra. men vi får hoppas på det bästa  helt enkelt!
jag ska försöka mer, jag ska bli bättre, jag ska försöka bli mer.. mer... vänlig och kärleksfull.
nej fan jag vet inte, det enda jag vet är att jag måste gå ner i vikt. och detta kanske kan hjälpa mig lite på traven, träna bort dom dystra tankarna jag äger! man kan ju hoppas iaf :)

så imorgon har jag en enda viktig lektion som slutar runt kl 10. sen drar jag iväg och simmar, ensam igen tror jag, ingen annan har pengar eller ork såhär i månaden. sen äter jag i skolan om jag blir klar i tid eller så äter jag bara när jag kommer hem helt enkelt.
ska nog ta en promenad sen ikväll iaf tror jag, det är så himla fint väder än sålänge och inte allt för kallt och massa slask bara istället för hala vägar klädda med packad snö eller is. jag måste verkligen komma igång att träna.
ursäkta för detta träningsjagärsåflubbigochmåstesetillattfixadet inlägg ^^

Kommentarer
Postat av: Anonym

don't be sad honey! om en dryg månad kommer jag ner och då kan du fläska med gott samvete ;)

2009-03-15 @ 23:26:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0