Vad gör/säger man?

ja, hur beter man sig efter en breakup? har tänkt på det hela igårkväll, och hela morgonen nu.
finns det regler om hur man får och inte får göra?
får jag t.ex berätta för honom att jag drömde att vi var tillsammans igen och hade jättebra sex och var lycklig?
får jag berätta om mina tankar om olika saker?
får jag ens vilja att han kommer upp igen?
får jag ta illa upp längre när hans svar är korta och bortstötande?
Finns det någon som kan säga hur fan man beter sig?!

Är så förvirrad och ledsen, jag vet inte om jag ska höra av mig eller vänta på att han hör av sig eftersom han borde veta hur en breakup går till? Fan vid sånahär tillfällen så funderar jag varför i helvete jag gav mig in på det där?
jag visste att det skulle ta slut nångång,(bara inte såhär tidigt) jag visste att jag skulle sitta efter ett tag och vara så heartbroken att jag blir nästan apatisk. Ibland önskar jag att jag vore mitt gamla jag, då jag inte riktigt hade råd att bry mig om andra, det var jag i fokus hela tiden, jag trodde inte på kärlek, jag trodde på ytliga förhållanden såsom sex och en film kanske.
nu vet jag inte längre, fan vad jag hatar allt det här.
vill bara somna om och vakna upp till studenten så jag fått grepp om mitt liv igen och tänka på sex utan att gråta och kunna vara i mitt egna rum utan att det ska eka av ensamhet och saknad från honom, från Oss!
jag ser inte fram emot dessa framtida veckor!

Kommentarer
Postat av: Elin

usch vad jobbbigt gumman :( jag tror ingen riktigt vet hur man ska bete sig, för det blir ju olika varje gång man har avslutat ett förhållande.. men jag och björn pratade inte med varandra så mycket då det var "nytt".. jag kände att det är nog bäst att låta bli, för att undvika just den där drygheten och de kortfattade svaren.. sen då jag väl kände "nä, det här måste jag berätta för honom!" så gjorde jag det.. men jag vågade inte erkänna att jag saknade honom föränn efter några månader och det var nog bäst.. Som sagt, då man nyligen har gjort slut så är det bäst att nästan inte prata alls.. Så att det får sjunka in och så man får stå på sina egna ben ett tag.. Förövrigt så ska vi ha det alldeles underbart om en månad, så cry your eyes out innan då. För då är det bara glada äventyr som gäller! :) PUSSSS <3

2009-03-22 @ 17:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0