true love last.. on valentines day

ja jag tror Fan jag ljög i tidigare inlägget..
jag är ledsen, jag är fan inte glad? vad har jag att inte vara ledsen över igentligen?
mig första kärlek - gone.
vi kommer fan aldrig ses igen? inte om jag typ inte är i sthlm och typ SAY WHAT och där är han..
han kommer aldrig vilja komma hit igen, jag kommer inte våga fråga om jag får komma ner.
jag får skuldkänslor efter Varje sms jag skickar, efter varje gång jag kollar på msn ifall han är online, är han online funderar jag på vad jag ska skriva för att bara få prata med honom även om jag inte har något vettigt att säga.
jag är ffs borderline stalker!! och jag hatar mig själv för det.
vad ska jag behöva göra? ska jag behöva gå så långt som jag gjorde med danne och ta bort hans msnadress och mobilnummer och ta bort all kontakt på blogg och annat där jag kan stalka han på, så jag inte är kapabel till att höra av mig och måste vänta tills han hör av sig till mig så jag kan typ bli överlycklig men verka helt nonchalant och bara "jaså, vad kul att du hör av dig, mitt liv är fint" och bygga upp en fasad och ljuga?

varför mår jag dåligt av att jag hör av mig?
varför känner jag mig så jävla desperat och behöver bekräftelse på allt från honom?
och kan jag sluta drömma erotiska drömmar varje natt? det är deprimerande nog redan....

Kommentarer
Postat av: moa

bara att säga till om du vill klaga av dig eller nått gumman :*

been there :/

2009-03-24 @ 21:09:37
URL: http://xelalovesya.blogspot.com
Postat av: Johanna

För att det är din första kärlek, du älskar honom fortfarande. Dina tankar är helt normala stumpan, snälla du hör av dig om du vill prata eller om vi bara ska ligga och glo eller något. Mig blir du aldrig av med vet du :D Älskar dig lillen!

2009-03-24 @ 21:25:42
URL: http://maoie.blogg.se/
Postat av: ra

men sara gumman då! du kommer över det ska du se. snacka med kompisar och gråt ut så ska du se att du . kommer över han. eller snacka med han om hur du mår, efetrsom du säkert vill vara vän med han så snacka med han. men det är svårt att vara kompis med ex. men du ska veta att jag tror på dig sara jag vet att du är stark!



kram zandra



p.s fan vad jag saknar media och er

d.s

2009-03-25 @ 12:56:26
URL: http://zlove.blogg.se/
Postat av: Malin

Det är inte fel att vilja höra av sig. det är ju en vana eftersom du förmodligen gjort det varje dag fram tills nu. Men ville bara säga. Hoppas det ordnar sig. Hoppas du har vänner som du kan gråta ut hos.

kram

2009-03-25 @ 20:22:14
URL: http://maerta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0