this time of year again

det klassiska som nästan händer en gång om året i det här huset, Dashboard confessional spelas och en tjej sitter i sitt rum på övervåningen och gråter. Bara att den här gången är det min tur och inte min syster för en gångs skull.
I saw it coming, har gått och väntat bara i stortsätt sen senaste veckan.
Vi växte ifrån varandra helt enkelt, vi skiljs iaf åt som vänner och det är jag glad för så att det inte tog slut pågrund av något hemskt som otrohet och vi slutade som ovänner.
Som ni kanske förstår så har det tagit slut mellan mig och Martin.

Ja, jag vet inte vad jag mer ska säga om det.
men han gav mig iaf ett underbart år + nån månad och jag ångrar ingenting av det :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

jag finns här som du alltid finns för mig vet du. bara säg till så kommer jag!

2009-03-22 @ 14:36:21
URL: http://maoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0