standing on the shoreline

skolan idag var väl helt okej, provet gick bra! sen kom börje och snackade med oss en massa om vad som ska hända efter skolan och som vanligt blir jag helt depp och trött i huvet när det kommer upp på tal -_-
men somsagt, provet gick bra. sen efter skolan så åkte vi och handlade och jag lagade mat och gjorde ordning lite i köket, sen kollade jag lite på mötleyvideor och intervju med lee och sixx. sen åkte jag iväg till jobbet.
har inte varit där på två veckor, och karlar är ju tydligen helt retard så det såg ut som Fan om jag får säga. steriliseringsbänken hade fått vilken person från hälsomyndigheten att skrika rakt ut. Iaf så var det bara att sätta igång när jag kom. var helt okej, men jag gillar inte den nya killen.. en "yoji" som tatuerar lite, typ lärling men gör fan inget bra alls, han ska väl åtminstone sprita och se till att bänken är ren tycker man -_-

men nu sitter jag iaf och fortsätter jobba, fast hemifrån och mindre skitgöra. :p
sitter och skriver ut en massa motiv, just nu en massa olika skulls. det går väl helt okej, hellre det än att städa och få ÄNNU torrare händer och spruckna nagelband :( får ligga i sängen med vaselin på fingertopparna i hopp om att dom snart ska bli bra igen.

Imorgon är det prov i naturvetenskap, mycket plugg den här veckan för mig har det fasen varit ^^
men det känns bra faktiskt, och igår var det ju träning, var drygt som bara fan, har ju inte varit där på ett tag.
sen imorgon blir det att simma med emma och kanske johanna. ska verkligen ta tag i detta och gympa på onsdagar så ofta jag bara kan och sen simma Fan varje fredag, och hoppas på att spinna nångång i veckan också.
måste verkligen komma igång på riktigt, är så himla less på min kropp och hur jag let myself go mer och mer.
och snart är det ju sommar, man vill ju kunna se lite anständig ut i bikini åtminstone ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0