she's my bitterpill

blir inge simma med emma idag, hon har fel i kisseriet. men jag orkar inte bara ligga hemma idag så jag åker till avesta iaf och simmar!
var ner i studion igår och städade och grejjade, det var trevligt, vart payday och jag fick 500spänn.
så nu slipper jag gråta över mina 33 kr kvar på kortet som nu inte är något alls eftersom jag gjort som jag lovat mig själv och fört över på sparkonto ^^
pappa ska snart, när han får lön köpa min peace and love biljett! :D:D
ska få den som studentpresent av mamma och pappa :)
skillnaden på syrran och mig - hon får brudkista, som hon velat haft ett tag och blir massa glad
jag - blir överlycklig när jag får en gratisbiljett till en festival :D
hoppas jag bara får överdrivet med pengar från alla andra släktingar och såna där folk så jag inte behöver lyfta ett finger eller en tanke åt spritpengar och sånt tills P&L ^^
det blir ju liksom det bästa, dom ger mig ju en lyckad festivalupplevelse ;)

nu ska jag torka mig :D som vanligt när jag bloggar och sen dra iväg till bussen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0