shaggy

i fredags var det jättemysigt.
var hem och grattade emil först eftersom han fyllde hela 25 år igår.
sen skjutsade johanna mig till stationen och jag åkte iväg till centralen, där mötte jag martin och kristan och så tog vi pendeln mot märsta, fast jag och martin hoppade av i upplands väsby. där gick vi och handlade, för vi skulle laga fin-mat och dricka vin tillsammans. när vi kom hem så gjorde vi det, och tänkte att "yeah  baby" vi skulle vara ensamma tills in på natten för att bosse skulle komma hem sent från jobbet.. men! precis när vi knullat klart så hann vi knappt pusta ut innan vi såg bosse köra in på gården, och det kändes verkligen som en film när martin typ hetsade mig och skrek lite hetsigt att jag skulle springa ner! ner! alltså i källaren :D sen kom han med mina kläder. typ som om vi hade gjort något förbjudet och skulle dölja det ^^ muppälskling :)

sen på kvällen så fick jag tokont i örat., började redan på tåget ner. iaf så tog jag en vitlöksklyfta och proppade in i örat och tog lite tabletter. och det vart bättre! fast jag måste nog till sjuksköterskan i skolan imorgon om det kommer tillbaka, det kom tillbaka två gånger idag :/ Inte skönt i say!

på lördagen iaf så var vi hem till martins farmor och fikade, det var lika megatrevligt och mysigt som vanligt!
sen åkte vi hem och käkade lite gott, sen låg jag och martin mest i sängen och kollade på lite film som fick på tv'n och myste massa medans kristian satt vid martins dator och lyssnade tillslut på hög musik för han vågade inte kolla bak och ville inte höra ifall vi knullade :D

så idag åkte jag hem som sagt. var inte så trevligt som vanligt.
men jag har haft det jättetrevligt hela helgen och ångrar verkligen inte att jag åkte från första början!

jag älskar martin :) tihih I'm such a girl!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0