red hot!

har varit hos tandläkaren idag. det gick helt okej, fick se allt dom gjorde i den lilla spegeln uppe vid lampan :p
fast det var inte lika coolt som att se när en läkare skar bort en sak och stack mig med en gigantiskt spruta i axeln :D
anyways, så jag har legat i sängen och haft fan 90% av käften avdomnad och kollat på private practice, Alltid när jag är bedövad i munnen får jag the munchies, det är hemskt! och sen när jag väl bryter ner mig själv och äter så knakar det oroväckande i käken som är bedövad och allt är bara hemskt. men ack så gott det alltid är att äta när man igentligen inte får ^^

anyways, sen imorgon ska vi ha prov i samhällen på nå faktafrågor vi fått om arbeten och sådant.
glömde boken i skolan och jag hade inte gjort klart allt så jag fick sätta mig och kolla på internet.
gick fan bra, tog inte ens en halvtimme att svara på allt :p så jag är rätt nöjd med mig själv nu.
ska läsa på det lite också sen så jag kan klara det.
sen på torsdag ska jag ha prov på Judendomen -_- ja ni vet väl vid det här laget hur jag känner om religion.
och på fredag så ska jag ha prov i naturkunskapen om jag minns rätt.
onsdag imorgon då.. jag kommer INTE att gilla det. religon typ två gånger och nu håller vi på med den värsta sekterna av dom alla. kristendomen -_- så jävla tråkig och tjatigt att behöva läsa om den i alla jävla undervisningsår T___T
sen lite samhäll och lite svenska, ne uscha. religionen förstår tusen hela den där dagen för mig :p
det var bra i början när vi bara höll på med etik och moral :p

jag skulle gått på bio idag med johanna och johanna :D
men jag kom på att jag behövde göra samhällen så det vart inge :(
just nu ångrar jag mig som fan iaf, eftersom att det gick så förbannat snabbt att göra den
Män som hatar kvinnor - skulle jag sett, men Äh nu får jag väl vänta på att den kommer ut istället :)
tråkiga är ju bara att svenskarna alltid ska dra ut på tiden så jävla mycket att får väl säkert vänta i flera tusen månader innan jag kan se den.

Kommentarer
Postat av: Johanna

mao blev du lite skadeglad att vi aldrig såg filmen? ;)

2009-03-03 @ 23:43:14
URL: http://maoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0