people like us

har kommit in i ett litet backyard babies-stimm här hemma :p
jag älskar spotify! :D

äniwäjjs. har precis käkat lite makidoo, det var mumma patricia, du som var sugen på det idag ^^
annars har jag varit iväg till avesta en snabbis idag med johanna, vi var till ÖB så hon kunde köpa flyttlådor och en tavla som var lite spontanköp, enda jag köpte, (dock för hennes pengar :D) var tuggummi :D
sen åkte vi hem igen.
hela förmiddagen låg vi i min säng och kollade på robinssonreprisen och sen let's dance och så flummade jag lite.

när jag kom upp på mitt rum sen efter att hon åkte hem så var mitt fönster öppet...
ingen i familjen har öppnat det heller.. så det var LITE obehagligt kan jag lova.
har inte haft det fönstret öppet på hur länge som helst heller så jag kan inte ha glömt stänga det.
härliga, gamla hus </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0