"can't...?...No...?" What is those words?

idag var vi och simmade, vart mest lek för mig och emma. men det var nice!
sen åkte vi hemåt, hemma så åkte jag ner till studion och lämnade lite skulls sen hem igen för att sätta mig i bilen igen påväg mot falun djursjukhuset som har jour. Alba hade en sprucken klo ända in till pulpan, så hon haltade och skall och hade sig:/ var jättehemskt att se när hon fick en spruta in i bakre benmuskel och sen typ bara DANG så sov hon. fan vart helt skärrad, sådär kommer det bli när vi ska avliva henne ju fast bara att hon inte kommer haltade ut där med tratt runt skallen :(
var lite sad där ett tag, grät dock inte. kept it in!
men nu är hon inte samma hund längre, är deppig typ, skamsen, har väl jätteont, för dom har dragit bort pulpan om jag förstår rätt.

när vi kom hem så såg johanna henne, och känslig som johanna är så började hon grina eftersom alba fortfarande var hög av sprutan så la hon sig bara, och mamma fick bära in henne. Alba låter sig liksom inte bli buren så jävla lätt heller, men nu bara /careface ungefär..
ne, me no like! spola fram tiden nu så det är läkt och vår hund mår bra och är sitt söta, bitska Jag! :p
har en bild på när alba somnade, för hennes tunga bara blaff,  hängde ut där :)
hon var så söt så ^^
men jag orkar inte lägga upp den just nu faktiskt, så den får komma upp sen eller så hamnar den bara på bilddagboken,, får se hur jag orkar göra :p

nu ska jag kika på massa mötley videor och typ Sova?
har precis kollat om intervjun med nikki och tommy, i love them, deras humorn ftw <3 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0