mygling och fildelning

det är vad min torsdag har innehållit.
sitter på skolans internet nu och har setat här ett tag med robin och tommy och delat saker med varandra ^^
och laddat hem en massa genom skolans uppkoppling :D
vårat eget lilla mygel-lan.
och vi får bjuda högstbjudande för att få massa uppgifter så vi blir klara med våra kurser i grafiska och grejer :D
jag älskar min klass och våra jävla hittepåsaker :D

är ledig imorgon också, det är NICE att få höra. för jag har redan gjort provet i natur så vi vart lediga imorgon vi som har gjort det. AWESOME! fast jag och emma ska fortfarande åka till avesta för att simma :)
fast sen avsluta simningen med att leka lite :D

nu ska jag fortsätta lyssna på dom här idioterna och skratta röven av mig tills jag ska hem :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0