my boots are stuck with you

fan.. jag tror jag hatar helger.
dom är egentligen inte roliga på nått sätt längre. fredagar är okej! för då tränar jag och sen träffar vännerna en snabbis, men sen väntar en kväll och sedan två hela dagar med att ligga i sängen och ha tråkigt i stortsätt.
fan jag vill ha en egen innepool jag kan ligga och simma i hela helgerna och hålla mig sysselsatt :p

simmade idag iaf, simmade nästan i en timme oavbrutet och nu har jag ont i ena vingen :(
menmen, har börjat gå ner i vikt också, vet inte om det är en bra eller dålig grej, men sålänge jag blir av med lite kroppsfett ska jag väl igentligen inte klaga sålänge jag mår bra fysiskt :)

har precis städat lite, lagt upp kläderna på rummet och sorterat dom lite och nu vet jag inte längre vad jag ska göra.
titta på film och äta chips och dricka cola har tappat sin charm helt fan, iaf ensam.
helgerna påminner mig om och om igen om att jag HATAR den här jävla byn!

elin beställde biljetterna idag också! 23 april kommer skönheten och glädjen till mig! :D
längtar så himla mycket, att ha någon att sova med äntligen :D
att titta på film/serier med, äta gott med och gå på promenader med och kanske till och med gunga om vädret tillåter det.
och att bara ligga i sängen med låg musik på och prata!
och framför allt, Håll i er ;)... leksand på nå dansbandsgrej och vara svinfulla och toksnygga! :D
haha är det jag som inte klarar av att vara ensam längre eller? ^^

Kommentarer
Postat av: moa

åh gunga<3

2009-03-27 @ 21:36:27
URL: http://xelalovesya.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0