missunderstood

har precis tränat i en halvtimme, värmde upp på träningscykeln i tio minuter, sen körde massa övningar med pilatesbollen/balansboll, kalla det vad ni vill, och sen lite övningar jag lärt mig från kärringgympan. :)
ska försöka göra det varje kväll, en halvtimme är endå inte så jobbigt, helt lagom sådär för mig som är lagom otränad ^^
ska försöka köra varje kväll iaf, även om jag simmar på dagen så det verkligen händer någonting med min kropp!
behöver förändringar på alla sätt nu, och träning får mig att tänka på annat än allt skit som hänt nu.

jaja, nog om mina deppiga tankar om allt och speciellt mig själv.
har kollat på bedtime stories idag med pappa, och städat rejält på rummet och möblerat om!
haha ni kanske märker att jag kör stenhårt för change? :p

det snöar nu också och har gjort i någon timme, Varför?! T__T
fan är ju less nu på det här vädret, ge mig vår, och ren asfalt så jag kan börja cykla runt berget och ge mig torr mark i skogen så man kan jogga/springa!
och ge mig gröna gräsmattor så jag kan ligga och sola och bara chilla med mina underbara vänner!
och självklart framför allt, ge mig fakkin' mötley!

annars så måste jag faktiskt tipsa er om att läsa det här blogginlägget av Peter Sunde, en av killarna från TPB!
http://blog.brokep.com/2009/03/22/pr-experten-liza-marklund/
är så jävla roligt hur mycket skit man försöka pracka på folket som läser kvällstidningarna!
och ännu roligare hur peter här bevisar hur Liza Marklund hittarpå ^^
om nu deras skiva skulle ha laddads ner så många gånger, varför finns den då inte på TPB hemsida ens? :s
man kan fråga sig, eller bara undra varför man är sån jävla attentionwhore -_-
ne nu ska jag bojkotta Liza Marklund pga lögn! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0