Men inte för kärleks skull

imorgon blir det att gå upp normaltid, åka till avesta, simma ett tag, sen gå på lektionen som börjar 10.30.
sen åka hem 12.50.
då hinner jag simma, hinna med skolan och lite umgänge. :)
sen hem och vara hundvakt, sen vänta på att pappa kommer hem så vi kan käka, jag kan dra ner till studion (om marko behagas vara där) sen funderar jag allvarligt på att vara där och sedan halv åtta gå på bio om jag hinner.
tror inte att jag kommer hinna det :/ men jag vill så gärna, den här dagen har varit så värdelös att jag behöver slösa 80 jävla kronor på att se en lång film i en mörk sal nästan helt för mig själv (kom igen, det är hedemora, så jävla många kan väl inte gå på bio) jag hoppas iaf på att vara själv om jag bestämmer mig för att gå.

men bara nu för att jag vill detta så kommer jag inte ha tid för det -_-
mitt humör är verkligen på botten nu om det inte redan märks, började ju så bra men slutade så fail.

jag får iaf simma imorgon! det kommer göra susen, jag mår så fruktansvärt bra efter att jag har fått simma, och nu i veckan har jag verkligen simmat mycket, känns bra att ha kommit igång med träningen så jag kan bli som jag vill kroppsvis. ._.

sen en kanske korkad sak men Varför tar inte karlar efter råd som ges, speciellt av charlie harper i two and a halv men ^^
visst han är ett svin, men kom igen! karaktären kan kvinnor! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0