mamas little good girl sniffin' that glue

idag känner jag kommer bli en bra dag, or do I?
redan i duschen kom en konstig känsla av att jag borde gå upp och lägga mig igen, sen hela tiden när jag fixade mig så fortsatte känslan om att jag inte borde gå utanför huset, inte ens min otroliga snygghet kunde få bort den känslan,
ibland känner jag såhär också fast det går alltid över när jag är klar och ser hur snygg jag är ;))
haha, men nu går fan inte känslan över, så om  jag krockar och dör/hamnar i koma, det blir en jordbävning och  något krossar mig under sig eller dylikt hemskt sett att dö på, så vet ni att jag var en cool människa och såg det komma ^^
kan lova att jag kommer sitta helspänd och beredd på att ta sån där fönsterkrossade (jag lär sätta mig vid en sån idag på bussen) så jag är redo när bron brister över älven in till avesta så jag kanske kan ta mig ur ^^
I'M TOO YOUNG TO DIE!
jag har inte sett mötley än! sen efter det så kan något gärna sätta mig i koma ett tag, men bara jag får se mötley ^^

annars då? jora bajset är halvfast och jag är på bra humör trots denna känslan i magen(wait a minute... kanske är magsjuka? ^^) ja om jag har tur så kommer alexandras tant och torkar upp eventuell spya, tror hon torkat 2 av bara alex:D) <-- dubbelhaka ^^
äntligen verkar det som att serierna sätts igång också, det kom ju ett desperate inatt, så imorgon hoppas jag på att one tree hill och gossip girl kommer. det var fan längesen det kom något och jag har glömt bort vad som hänt och händer ^^
USA i ett nötskal </3

nu ska jag bre mig en macka och packa ner lite frulle sen ta mig iväg till skolan och eventuell död.
om vi inte ses mer.. you've been good to me! jag dog iaf halvglad (helglad vore om jag sett mötley :D)
puss :*

(roligt om jag dör och sen om nått tag så kollar någon random in på bloggen och typ" :O inget nytt inlägg!" :D)

Kommentarer
Postat av: Johanna

HAHAHAHHAHA, jag dör stumpan. Du är så jävla kul :D btw, one tree hill och gossip girl kommer inte förren nästa tisdag, men greys och private kommer på fredag (Y) bättre syster kan ingen få!

2009-03-09 @ 10:55:46
URL: http://maoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0