Make revision to a dream while you wait in the van

idag har jag inte gjort så mycket, typ legat i soffan och kollat på stackars alba.
har kollat på rallybrudar också, den var en besvikelse, jag gillar verkligen inte Eva Röse, av någon anledning så tycker jag verkligen att hon är en dålig skådespelare!
sen när jag låg uppe på mitt rum så kom emil upp, så han bjöd med mig till deras resa till borlänge ^^
han och johanna skulle åka till blge för att köpa ett spel, och sen nått åt pappa.
så vi åkte iväg dit, jag såg bananer i pyjamas fo' real ^^
sen åkte vi typ hem igen efter ett tag, och väl hemma har jag fan inte gjort något vettigt alls! :p

det är helt och på helger har jag tråkigt, så äre bara ^^
eftersom att jag bara tycker om ostkrokar när dom legat i nån dag så dom är alldeles knapriga och mumsiga så hällde jag upp en skål åt mig nyss så jag kan festa på dom imorgon :D
hemskt att man lär planera in när man ska tjocka på sig lite ;);)
nu ska jag väl fortsätta min tråkiga vanliga helg, med att kanske öppna ett fönster eftersom mina Gaser verkligen är FÖRJÄVLIGA! jag fattar inte hur något kan lukta såhär, finns ett ord som förklarar lukten lite, och det ordet är - odör.
sen ska jag bygga en playlist, har nämligen en hel säsong med two and a half men att kolla på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0