lärare och deras brist på kommunikation

ibland undrar jag hur det rör sig uppe i lärares huvuden.
har fått ett mail som jag nästan väntat på från titti hur jag ska göra med affärsengelskan, och jag sa som det var att jag inte kan ta det ansvaret att sköta en kurs själv så hon kunde skriva ur mig ur den, som Svar får jag att Jonas (fotoläraren) undrade över samma sak och att jag borde maila honom också, så min fråga är att Varför tar då inte jonas upp detta med mig själv?
jaja jag mailade honom också och sa Exakt som jag tycker - att det framstår som att han inte har tid att hjälpa mig eller ge mig den tid jag behöver och förklaringar så jag skiter i kursen och att han kan skriva ur mig ur hans papper.

ett exempel på detta var när jag frågade hur man skulle göra när man skulle Lämna in bilder så han kan kryssa för vad man gjort, och fick Svaret "det gjorde vi ju förra veckan,Sara"  och sedan sprang iväg som han alltid gör.
TACK!! VILKET HIMLA UNDERBART FÖRKLARANDE SVAR!  så alex fick förklara för mig.
den sekunden bestämde jag mig att inte ens orka anstränga mig att fota, hade tänkt sätta igång nu när solen och våren var påväg eftersom det är lättare och blir finare bilder då. men äh, det blir bara mer chill för mig nu så här på våren.

Nu väntar jag bara på att få ha ett utvecklingssamtal med johnny där jag kan förklara för honom att jag faktiskt bara Läser grundämnena och jobbar på att göra klart B-kursen i grafiskt bara som enda Mediaämne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0