I'm hot, young and running free - a little bit better then I used to be! cus I'm ALIVE

Hela dagen har jag haft mötleys låt Live Wire i huvudet, lyssna på den. den är totalt jävla megaös att jag blir helt i extas, får typ en adrenalinkick av att höra en låt, det lär ju betyda att jag är understimulerad. :D

och det bästa med idag. I'M ALIVE! live wire :'D
haha nerå, men iaf, jag klarade mig igenom dagen, och alla andra med, (knock on wood) huset brinner väl ner inatt -_-
fick höra nå roligt idag, alex har knäckt näsan på en knarklangare i helgen, GOGOGO :D
och när jag hörde det så vart jag så konstig, det började klia i fingrarna och jag ville bara starta en fight ^^
det är en liten nackdel med för mycket Crüe, jag blir full i fan. Och som alltid är det ingen som gör sig förtjänt av en smäll eller två så jag får hålla det inne... T_T
hade dock varit roligt om någon hade kaxat sig och varit dryg för då hade den fått smaka, för både alex och emma kände också samma som mig, att det kliar i fingrarna ^^ så den hade ju verkligen fått smaka :'D

men det har iaf varit en bra dag idag, somnade i en helt fuckad ställning i soffan, typ som alba brukar ligga :S
var inte så bekvämt när jag vaknade iaf kan jag lova.
imorgon tror jag också blir bra, har ju natur första lektionen. och vi ska labba :D
så jag hoppas iaf att det är roligt 8-|
en annan kul sak i skolan, vi hade klassmöte som vi har varje måndag och som vanligt ska lärarna tjaffsa och hetsa upp mig, jag vet inte om dom gör det med flit eller om det bara är jag som är överkänslig mot vad som kommer ur deras käftar ^^ och det var liksom precis då det kliade i mina fingrar som värst, då hela scenen om hur jag slår någon blodig och sen garvar lite som brad pitt i fight club när han spöar Lou när Lou inte vill att dom ska spöa varandra i hans pubkällare :p riktigt sånt garv, åh jag älskar det garvet :D


nu ska jag torka mig i röven, jag bloggar fan alltid som bäst när jag sitter och skiter, och sen lägga mig och titta på desperate och sen antingen Fight club eller snatch. mmh en fightandes brad pitt, fan bara då han är snygg ^^
annars suger hans utseende pretty much ^^

Kommentarer
Postat av: Emma

NA NA NA NANANANA I WANNA START A FIGHT :D

2009-03-09 @ 21:03:59
URL: http://emsforpresident.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0