I watch the days go by while life is on standby

idag var det nice att simmade, simmade hela 12 längder :)
sen lite umgänge med emma mest.
sen på bussen hem så smsade Lowe att han var i säter, så han kirrade bil och kom hit en snabbis!
alltid lika mys att ses, tråkigt bara att det tar så lång tid emellan. får fan ta och åka ner till honom i sthlm någon helg sådär.
lär ju bara ha pengar till det, vill ju även passa på att träffa martin så.
HM! kanske på påsklovet.. jaja ska inte börja planera, men det vore nice. han, yona och jag, like the old days ^^
ligga halvfulla i Lowes säng i sommarnatten och glo på krullproduction eller glo på nån film alla redan sett sönder och somna i en hög ungefär :D
det var livet det, alltid var vi alla glada och livfulla :p

sen iaf! så åkte jag hem till morfar lite och träffade han och annika, var helt okej.
sen nu sitter jag och bajsar igen (surprise..) och sen ska jag ut och träffa niklas.
riktigt bra dag det hära :)
vi ska ut och skvallra lite och ta en promenad, så det blir fin träning idag, först sim, sen promenad :)

Kommentarer
Postat av: malin

jofan, jag som skickat bilderna till henne :) älskar katyperry och lady gaga juuu.

2009-03-13 @ 23:19:26
URL: http://malinmariearvidsson.blogg.se/
Postat av: Lina

"Annars var designen helt okej..?" IT ROCKS! ;)

2009-03-13 @ 23:26:38
URL: http://millblomskan.blogg.se/
Postat av: Lina

Jo absolut. Men den slår ju ut alla standarddesigner med hästlängder ;) Dont you think?



Och svaret är nej. Jag hatar inte feta människor. Hörde att du påstod det :) Känner du mej? Nej!

2009-03-14 @ 11:01:37
URL: http://millblomskan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0