I must quit... you

sugar T__T


idag gick provet helt okej, lär ju bli godkänt iaf :p strävar inte efter så mycket mer, svarar lite halvhjärtat och går inte in 100% på svaren och sen tar jag även VG/MVG frågorna. orkar verkligen inte sitta och skriva en massa saker om olika saker hela tiden, det är det negativa med mig och prov. mitt otroligt dåliga tålamod för att skriva om en sak (på prov) som jag redan skrivit om innan (fakta papper. läs och svara på frågorgrejjs)

sen på svenskan så hade vi redovisning också, jag och emma skulle ha skrivit om vilhelm moberg, men vi har ju totalt snackat bort tiden :D så idag var det bara att dra ur fingrarna och sätta igång och läsa och skriva om. det gick väl helt okej, vi hade ju kunnat göra allt så mycket bättre om vi bara börjat med det nån lektion innan och inte lektionen innan redovisningen som vi alltid verkar lyckas med :p
det är det som är så roligt med mig och emma, vi snackar tills det verkligen är eld i röven och då i sista sekund så skriver vi på utabarahelvete och gör det fan bra!

har ätit så mycket klubbor idag så på eftermiddagen mot slutet så fick jag typ en sugarcrash och fick en hemsk huvudvärk.
ska ner och ta lite piller sen vila ögonen, för ikväll så äre kärringgympa!! :p
var bra längesen jag tränade nu, och på fredag äre simning som gäller :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Yesss honey! simma sönder på fredag :D <3

2009-03-04 @ 21:06:57
URL: http://emsforpresident.blogg.se/
Postat av: Jonas

Svar: mjo, fan vilken kväll! and ohyeh, det verkligen typ kliar och sticker i nävarna. usch!

Ge mig klubbor btw:D

2009-03-05 @ 11:15:27
URL: http://blomstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0