höftsväng i duschen till - I can Jive

jävla dag på badhuset alltså ^^ börjar med att massa jämnåriga tjejer står i duschen med mig, jag blir stressad och skämms över min kropp som vanligt och skyndar mig på med badkläderna och går ut till bassängen, märker efter ett tag att TAMEJFAN,.. har jag inte satt trosorna ut och in?! Jo -_-
handen på arslet, upp på toa och vända dom rätt. gosh jag är retarded ^^
sen simmade jag iaf en massa, var inne i strömmen med massa tanter och vart lite halvstalkad av en gubbe :p
sen när jag skulle duscha, var jag helt ensam i duschrummet och självklart spelas Jerry Williams - I Can Jive.
inte bra inte bra... var tvungen att svänga på höfterna lite och stampa lite lätt med fötterna. hade jag vart hemma hade jag Fan sjungit ut! :D så jävla catchy låt ^^ tänker på min elin när jag hör sån musik <3



sen har det inte hänt så mycket mera idag faktiskt, legat i soffan med alba och tittat på Tjenare kungen och Skeleton key.
käkade en kebabtallrik också... fy mig.. iaf, så hoppade alba upp i soffan breve mig och satt och glodde på min mat som om hon vore hypnotiserad, sen så kom hennes girafflånga tunga och SLICK (och som ni borde veta så är mitt motto - Det man slickar på, får man behålla!(finns undantag, såsom meningslöst oralsex mm)) så hon fick lite pommes den snikna fan :D

ska simma imorgon också, johanna kanske joinar mig då också :)
annars blire ensamt igen, i don't really mind.
bara jag får min killerbody T__T

har precis mejlat iväg en ansökan om att hjälpa till att sätta upp posters för peace and love, vore roligt om man fick det.
har jag något att göra som känns lite viktigt iaf :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0