here you come again

haha jo påtal om ingenting ^^
jag tror jag aldrig kommer sluta förvånas över hur tragiska folk det finns och hur det aldrig verkar ta slut på dom heller! :p

idag har jag agerat support åt en granne med lite PS och sen hur hon skulle skaffa spotify.
vart skapligt förvånad också idag när jag satt och lyssna på musik, helt plötsligt avbröts min musik och det stog att någon annan loggar in på mitt acc, jag typ tänkte att det var pappa som satt nere och skulle lyssna, men den andra personen Gav sig aldrig! tillslut fick jag byta pw och sen har det inte fortsatt ^^
måste varit roligt för den andra personen eftersom det inte var pappa :D

jag och pappa lassade på oss massa chips, dipp och cola och glodde på lite film idag på eftermiddagen, sen köpte jag lite B&J också. sen var vi ut med albis, så kul hur hon fortfarande inte vant sig att gå i en sko när hon är ute, fast hon börjar bli mer och mer sig själv, skutta i snön, springa och sådär. :)
först kollade vi på någon med lake..something nånting eller nått. helt okej film, jag såg inte början iofs.
sen såg vi på mötleysaken jag snott av marko när sixx och lee kommenterar och berättar lite om videorna :p
sen kollade vi på Snatch och sen på nån som gick på TV.
snatch <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0