helter skelter

idag åkte pappa iväg med en polare och skulle kolla nån bild nere i värmland så jag fick gå ner och vara hundvakt,
kollade på helter skelter eftersom jag kommit in i nå jävla mansonrus, läste om han och  hans "familj" bra längre inatt.
den var bra iaf, så jag tipsar om den, dock den ifrån 2004 och inte tidigare ^^

sen skulle jag kolla på en till film men slocknade så fruktansvärt hårt, sov bra längre nere i soffan också och sen åkte jag och mamma iväg och handlade för helgen.
sen lagade vi fajitas tillsammans och sen kollade vi på TV och hade lite mystime vid TV'n.
Och nu går jag tillbaka till mina ensamma kvällar/nätter, bara mer ensamma än dom varit på över ett år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0