Gratis P&L biljett till mig!!

sorry mamma och pappa, eran studentpresent duger inte längre :D
jag mailade ju peace and love och erbjöd min hjälp med affishering!

Hej!
Jag har tidigare mottagit ett mail om att du vill hjälpa Peace & Love
festivalen med affischering i Avesta & Hedemora.
Jag behöver nu din adress dit affischera ska levereras om du fortfarande
är intresserad.

Lite info om affischeringsjobbet.
Det handlar om att minst en gång i veckan affischera fram till och med Peace
& Love festivalen 2009. Affischeringen bör göras på måndagar och/eller
torsdagar. Du håller själv med häftpistol, häftklamrar och tejp.
Som tack för din insats får du ett festivalpass inkl. camping.


LÄS SISTA RADEN :D:D:D
fick det där mailet imorse. så jävla nice att vakna och det första man läser är att man får gratis pass och man får hjälpa
till med något viktigt ^^
awesome.
är btw hemma idag från skolan, har en huvudvärk som började igår så jag somnade typ innan kl 19 (Y) ^^
sen vaknat upp flera gånger i natt och huvudvärken är fortfarande kvar.



Kommentarer
Postat av: moa

fuuuuuuuuuuusk!

2009-03-19 @ 10:25:24
URL: http://xelalovesya.blogspot.com
Postat av: Patricia

Fan vad fint med biljetten ! ;D

Och den där jävla huvudvärken är du inte ensam om !

2009-03-19 @ 10:44:15
URL: http://totalsatisfaction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0