flamingokvintetten

idag försov jag mig, bollocks -_-
sen var johanna och hämtade upp mig, sen var vi iväg och simmade, vart inte så jättemycket sim som det vart igår, men lite iaf :) bättre än ingenting..

och nu kom jag på att jag borde göra religioninlämningsuppgiften som ska in i morgon. och ni tror att för en jävla gångs skull har jag inte med mig mitt block hem... så jag kan inte göra den -_-
blir så less på mig själv ibland!! och ingen från klassen är online heller så jag kan få frågorna så..
skitkväll. jag som verkligen var pepp och skulle sätta igång och plugga.

jaha nu ska jag typ ruttna bort tills imorgonbitti och komma till skolan, jag hatar när jag inte gjort saker i tid, jag skäms fan då! speciellt när jag gillar läraren också, var bättre när man var liten och rebelliskt och inte gjorde läxorna av principsak ^^
man skulle göra allt tvärtemot bara för att se till att vara så jävlig som man kunde! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0