don't you feel like crying?

har precis sett på dirty dancing, den är så underbar :)
och medans jag kollade på den tjockade jag i mig massa onyttigheter och nu bara väntar jag på att det ska bli mat så jag har något att göra i någon minut till. fasen vad finns det man kan göra då såhär på en snöig söndag.
igår innan jag somnade tänkte jag att jag skulle gå ut och gå idag, men jag vaknar och denna dag är en vanlig jävla pissdag med snö, blir inte direkt sugen på at gå ut och gå då -_-

gillar inte att vara nere så mycket nu heller när alba är som hon är.
hon blir tokig om hon har tratten på sig, men slickar på bandaget när hon inte har tratten på sig, men lär hålla koll på henne Hela tiden så hon inte är där och slickar och har sig. och det är så synd om henne, man ser verkligen på henne hur mycket hon hatar att ha ombunden fot och vårdstrumpa på sig. nej usch och fy om hon ska vara såhär i flera veckor, det kommer nog ingen i familjen att klara av :p

imorgon är det skola igen också, det blir nice att komma ur sängen igen ^^
gosh vad jag är tragiskt :p
saknar min älskling en massa också, det är nog det värsta med helgerna, man får så mycket tid till att ligga i sängen och vara ensam och bara längta tills martin ligger här, helst naken  med mig i sängen och myser och halvsover oss igenom tiden, sen när man har lite överskottsenergi så bråkar och busar man tills det går överstyr (som det alltid gör eftersom båda är så violent) sen går man in i halvdvala igen. nejdu. Puss på dig Martin :*
nu ska jag gå ner och kolla på vad alla andra gör för något, sen gå upp hit igen och typ kolla på nån serie eller hamna i halvdvala för mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0