did I mention Charlie Manson and everybody else who was nice?

idag drog jag iväg till avesta, simmade och sen in till skolan för dagens lektion.
allt gick bra, sen åkte jag hem till albis, fick sällskap på bussen av john som skulle till sin brud också :)
sen kom pappa hem, och då var det dags för mig att vandra ner till studion, först fick jag hämta nyckeln för marko var och käkade på kingen, sen städade jag som en tok och DÅ helt plötsligt kommer det in en tjock, spritstinkade gubbe utan skor!! Jag blir fan inte förvånad längre när dessa idioter kommer in i studion :p
han stog och mummlade och grejer och då kom robin som en räddare i min ensamma nöd :p
tillslut gick alkisen och jag och robin hade ett Gott skratt tillsammans ^^
äntligen är det inte lika stelt mellan mig och robin, vi har pratat rätt mycket idag, känns lite mer okej nu att han är där ^^

sen gick jag hemåt och nu väntar jag på att pappa ska bli klar med maten så jag får äta, är svinhungrig!
blir ingen bio idag heller, ska se på Australia med pappa istället :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0