diamonds made me heartbroken

simmade inte så längre igår, men jag simmade iaf, med johanna :)
sen tillbaka till skolan och göra läxan i naturen vi hade och sen fick amanda hjälpa mig med religionen som skulle vara inlämnad för längesen! så nu är det gjort iaf. :)
ska simma idag efter naturen, ska bli skönt!
drygt att man liksom måste träna hela tiden, jag vill ju se resultat efter Varje gång! T_T
menmen, jag vill ha en förändring så då får jag kämpa för den.

imorgon är det nationellaprov också, jag är så sjuuukt omotiverad så det är sinnessjukt.
jag orkar inte läsa igenom häftet vi fått för jag anser att jag inte orkar lägga ner tid på något som inte kan sinka mig men bara höja.

SEN!! :D:D
jag fick min studentmössa igår också!
så nu känns det på riktigt :p så jag satte på mig den och visa mamma och pappa och sa att "det trodde ni inte va?! :D)
och pappa då den muppen :D
- det tror jag när jag ser det på riktigt.
så han tror inte att jag kommer ta studenten förrns han står där och ser mig :D
haha min familj :)

igår så jagade mamma och jag varandra och slogs och alba vart helt cp och typ sprang med oss och ville leka :D
sen när mamma hade ner mig på golvet i seger så hoppade alba på mitt ben och humpade :(
då var det roliga slut ungefär :D

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha, ååh alba <3 :) hon är så jävla cool

2009-03-31 @ 10:12:06
URL: http://maoie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0