delirium

sitter i skolan nu, har jobbat mass PS redan och har massa kvar.
som den oturen jag har så har jag tappat bort både mina tuggimin och skåpnyckeln, dom har legat i samma ficka så jag kommer inte åt lappen på vilka exakta uppgifter jag har kvar tills jag är klar helt med PS.
tror jag ska klippa upp låset efter lunch.
för om jag blir klar med den här kursen nu snabbt som möjligt så har jag hela torsdagar ledigt också!

vill ha mitt "utveklingssamtal" också så jag kan förklara för johnny exakt hur det är med mina kurser så jag slipper få onödig frånvaro för att dom är oinformerade :p

haha nu pratas det sex bakom mig så nu ska jag sluta blogga och lägga mig i :D

Kommentarer
Postat av: Malin

Dig förlåter jag alltid ;) ja vi får hoppas på en sån unge ! :)

2009-03-27 @ 07:41:55
URL: http://perjansan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0