dance the night away

har precis kommit hem efter en ca 2 timmar lång vistelse hos frisören!
hon klippte mig först och sen la hon i brun färg och sen började hon med alla Tusen slingor.
när hon tittade innan hon sköjde av håret så visade hon att slingorna var orange, och jag tänkte
"great...-_- jag kommer inte passa i slingor och jag kommer definitivt inte att bli nöjd nu när slingorna vart sådär"
efter hon blåst det torrt och jag vågade kolla så såg jag att det vart Fan bra!
jag är jättenöjd med mitt nya hår och nu äre bara vänta tills jag ska slinga och greja igen så jag äntligen får ljust hår.
JAG ÄR FAN SNYGG!

jag och frida snackade mycket som vanligt när man är hos frisören, och jag kom fram till att jag är fan inte så jätteledsen över mig och martins breakup, visst jag grinade i några dagar och mådde skit, men nu när jag börjar förändra mig som jag gör och toktränar och håller på så.. vi är ju fortfarande vänner! så vad är jag ledsen över igentligen?
vi pratar ju nästan som vanligt utan att vi bråkar i stortsätt och vi kommer väl kanske träffas snart igen hoppas jag :)
fast då som vänner :) (with benefits?! :O;) )

nu ska jag ner och ta mig något att äta :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0